Friday 2 December 2011

kemarau yg telah melanda

hidup aku sekarang kacau bilau disebabkan sorang budak lelaki nie. aku mengaku aku gile kan dier. tp itu dulu. mase aku masok kolej dulu,org pertame yg aku lihat dier. his so perfect. tyme tu tyme nak mendaftarkan diri. aku dtg dgn kawan-kawan aku. dier pulak dtg dgn sepupu dier. first tu aku igt sepupu dier tu kekasih dier. sbb bdak perempuan tu rapat sgt dgn dier. then lepas kiter org hang out together dkt hostel,baru lah aku tahu,budak tu sepupu dier. aku ape lagi,senyum sampai ke telinge. then aku cerite lah dkt kawan2 aku,yg aku suke kan bdak lelaki tu. tp tak tahu plak,cerite tu boleh sampai ke telinge sepupu die dan dier sklaie. aku punye lah malu. adoi.. mmg tak tahu lah nak letak kat mane muka nie. sampai2 je dkt kolej,kawan2 sekelas aku trus usik aku. aku buat tak tahu je. yelah tyme tu nak control dpn dier kan. konon2 nya tak nak nampak ape yg die org ckp tu betol. tp aku tak dpt nak elak. aku ckp lah kat die org ya mmg aku suke kan dier,tp takyah lah nak kecoh2 kan pasal nie. then lpas dier tahu aku suke kat dier,aku pun pergi mtk number hp die dkt kawan aku,muka aku entah nak letak kat ne,pun aku tak tahu. aku ckp kat kawn aku,aku nak ucap terima kasih kat dier sbb tlg aku buat kerja. hehe. satu alasan yang munasabah bg aku.tak tahu pulak ape yg kwn aku pkir.aku pun mcg kat dier,aku ckp terima kaseh sbb tlg saye buat kerja tadi. then dier ckp,it okay,kwn kan,so i have to help you. mase tu aku gembire sgt. mmg tak terkate lah. hahahaha. then kite org pun mcg2. then aku pun ckp kat dier,aku dh lame suke kan dier,then dier tnye,why must me?? aku jwb lah,you have a sweet attractive. dier gelak. then 4 bln aku tggu dier,akhernye aku dgn dier couple. 070711 is tarikh keramat bg aku. kite org couple cume sebulan je. sbb takde sepahaman. aku redha. tp kdg2 aku tak dpt trime cara dier layan aku mase kite org tgh couple.sedih nye aku. hmmm. gonna go to sleep. hope everything fine. goodnite ladies and gentlemen.

No comments:

Post a Comment