Saturday 17 December 2011

almost 3 month~

a few more day,3 bulan dah aku kat sini. aku semakin membulat. mcm mata danish yang bulat. hehe. jgn marah ya ma. along gurau je. hehe. kehidupan kat sini memang baik. tp tak sama mcm kampong kite sendiri. bak kata org luas perjalanan,luas pemandangan. yaa,aku ikut apa yg org cakap. n aku ikut je mana2 je mama n papa pg. kite org mmg have fun. tp bila kluar tu,teringat plak org kat kuching. sedihh. tak tahu nak cakap apa. rasa nak balik je. aku harus sabar,misi aku pg kuala lumpur nak tolong family aku. aku harus mencapai misi tu samapi berjaya. n then aku mesti teruskan rancangan 6 tahun akan dtg. dalam masa 6 tahun,aku mesti cari calon suami. hehe. buat masa nie,tak yah lah pkir pasal lelaki dulu. hidup single lagi enjoy.

No comments:

Post a Comment