Thursday 1 December 2011

friday morning~

hari ini mcm biase. bgn tgk kan danish n breakfirst walaupun mate ni mseh mengantok,tp harus di tahan. pagi2 kene semangat. supaya rezeki masok dgn cepat. amin. how i miss my family at kuching. no one know about that. i miss my friend,i miss my ex. i miss all the thing in kuching. nak balik kuching. hope masa berjalan dgn pantas. sekarang dh masok bulan december,tak sabar rasa nya nak sambut birthday. tp birthday tahun nie,sorg2. tp takpe,mumy,dady, and danish ade untok teman kan. aku nak jumpa kwn2 ku kat sini. tp takde kesempatan lagi. dalam masa yang sama,aku tgh membuat misi mencari kerja,hope dpt kerje kat sini. even jaoh dr family,aku nk belajar bedikari. aku tak nak susahkan mak bpk aku dh. die org dh ckup ssah,so aku tak nak tambahkan ssah. biarlah aku hidup jaoh asalkan dpt menampong keluarga. kadang2 aku rasa tersisih. yelah,family aku takde ape,kalau d banding kan dgn org lain,tp aku tak malu kalau kwn2 aku tnye how my life. aku jwb dgn jujur. tak baik tipu org,tp sometimes we have to lie to people because we dont want people see you in trouble. aku besyukur sgt2 kerana aku mseh mampu menolong parents ku untok menampong adik2 ku di sana. hope everything gonna be okay. i miss my family so much. muah. <3 <3

No comments:

Post a Comment