Saturday 3 December 2011

K.E.C.I.K.A.T.Y.

aku sedar aku nang jaik,sik penah bgus. aku terimak org sik penah bgus ngan aku,even aku bgus ngan org ya. ku diam jak. p nektok ku kecik aty mena ngan cdak nya. aku dh sik d perlu agik. aku dh d tolak d tepi. makseh byk 2 bab ktk org bait ngan aku lmk tok. sik penah jaik ngan aku, aku sedar aku tok apa jak ada. kurang segala. aku sik setaraf ktk org agik dh. nektok aku sikda pa2 d mata tak org. cukuplah. aku dh sik tahan d polah gtok. aku sakit ka susah ka,apa ka,sik penah ktk org mok ambik tauk. tp bila ktk org ssah apa indh,aku ada k ktk org. aku sik kesah ktk org luah ngan aku,aku sbg kwn nang ptut dgr msalah tak org,tp bila part aku,ktk org endah tak endah jak. aku dh mls dh idup gtok. it better aku sik blit kcg. sik sakit aty. mun d kcg lak siktauk pa gik ka. nang mcm2 jak. hmmm

No comments:

Post a Comment