Saturday 14 January 2012

:mimpi::

nie pulak pasal mmpi aku ptg tadi. menyesal pulak tido petang2 nie. haiyaa. nie lah akibat kalau asyik teringat,kan dh terbawak2 kat dlm mmpi. adoii.. mcm mna lah aku boleh mmpi kat dia tu,yg dh jd milik org. hello along,tu mmpi je lah. xda mkna nye pun. tp mmpi tu jgak yg membuat aku tepikir2. mcm mne pulak lh dia boleh muncul kat mmpi aku. hope tu mmpi je eyh. aku x nk kacau hak org nie. boleh dikategorikan dlm kategori yg gatal lg jahat. adoii. simpang malaikat 44. so to you yang aku mimpikan tu,semoga bahagia d samping org yg tersyg. kau kwn aku je. not more than that. aku doakan yg terbaik untuk kau dan couple kau. n the last thing,esok birthday my lovely cuziey,sedih xde dkt cc dia di hari istimewa dia. hope dia enjoy lah esok. happy birthday syg semoga ko sehat slalu,n cpt2 jumpa jodoh. hehehe.

No comments:

Post a Comment