Tuesday 10 January 2012

:B.E.S.A.H.U.R::

Alhamdulillah, selesai sudah sahur yang pertama, untuk puasa ganti yg pertama. Harap2 tahun nie, puasa ganti aku berjalan dgn lancar. Dgn komitmen yang tinggi aku akan cuba sedaya upaya untuk bgn awal pg walaupun kdg2 susah untuk aku membuka mata yang sudah lena. Hehhe. Sahur yang pertama ini aku ditemani abg adi yang tgh menonton real steel, sampai aku pun dok melayan walaupun tgh syok mkn mggie(kali ke 2 tgk crita nie, still lagi nak tgk). Hahaha. Real steel nie lah cerita pling best aku tgk. Cerita nie dia x mcm cerita transformer or other else, crita nie ada keunikan dia sendri, siapa yg dh tgk tuh, mesti ckp bnda yg sma gak kan. Sepupu penah ajak tgk crita nie sblm aku berangkat ke kuala lumpur. Tp xsempat, coz crita nie kluar 8 hari selepas aku mendarat ke kuala lumpur. So mula2 tu, aku frust lak gak kan, nk tgk xdpt, tp lastly abg adi blikan disc, aku senyum sampai ke telinga lah. Dok natap crita tu hari2 pun aku snggup. Syok hbis lah. Sampai aku pun syok sendri yg kat dpn tv. Hehehe. Nnt nak tgk ngan mama n papa skali, sbb dh berapa mlm dh nk tgk tp x jugak tgk2. So tggu dia org free lah, n tggu mr.pitbull henshem tido dulu. Hehehe. :)))

No comments:

Post a Comment