Monday 11 February 2013

alhamdulillah.

assalamualaikum dan salam sejahtera,dah mcm buat ucapan pulak... haahaha disini saya nak mengisytiharkan bahawa saya baru je sempat nak bukak blog lagi. hehehehe, sengaja je buat suspen. alhamdulillah kehidupan saya semakin baik dan bahagia dengan kehadiran org baru jugak membuatkan kehidupan saya semakin beseri,weyhh,bunyi mcm lah dah ada anak. hhahahaa. gurau je.. Mohd Firdaus Appy telah membawa rahmat dalam hidup saya,dia sentiasa disisi walaupun jaoh,memberi nasihat dan dorongan kepada saya untuk mengharungi kehidupan yang penoh ranjau dan onak duri, thank you sayang.. i miss him so much. hope can meet him.. balik lah cepat b. syg dkt sini menunggu dgn penoh setia. jiwang pulak. ahahahaha. hmm,sampai setakat ni  je coretan hati saya. semoga berjumpa lagi di lain hari. assalam. selamat bercuti dan happy chinese new year kepada rakan2 chinese saya.

No comments:

Post a Comment